New Thai Resaurant (Tallinn)

Látogatás napja:

2019. március 13.

Már kétszer voltam ezen a helyen, de az első alkalommal valamiért a képek készítése elmaradt (tán túl hideg volt, nem tudom...), de ezúttal ezt a hiányosságot is pótoltam...

Alapvetően szeretem a thai ételeket, de az ebédidő szűkös, a thai ételek meg alapesetben nem két perc alatt készülnek el, így általában kétszer is meggondolom, hogy ilyesmire adjam a fejemet...

Ezen alkalommal is csak egy levest kértem, de az elkészítés itt is eltartott vagy 25 percig. Közben volt időm körbenézni, még nem volt senki, én voltam az első vendég aznap... 





A berendezés nem túl hívalkodó és néhány motívum mintha nem is teljesen thai lenne, de összességében sikerült egymással harmonizáló elemeket alkalmazni.

A levesben volt húsgombóc és alul tészta a sok friss zöldség mellett, az íze pedig enyhén kellemesen csípős, pont úgy, hogy még élvezhető...

Gaeng Jued Woon-Sen


Sörből nagy kézműves választék nincs, emlékeim szerint néhány klasszikus volt csak (mainstream, Saku és A. Le Coq), így nem is gondolkodtam ilyesmiben...



Mivel a leves nagyon jó volt, így ha lesz egyszer-egyszer ráérősebb napom, valószínűleg még fogok jönni ide...

2021. december 16.

Jöttem is, nem is egyszer, csak ritkán készítettem képeket... Aznap estefelé voltam (voltunk) ott, és kértünk két előételt, a csirkeszárny elvileg ropogós bundában kellett volna, hogy érkezzen, de nem így történt:

Cserébe jó csípős volt... A következő fogás (tintahalkarika és rák) pedig élek a gyanúperrel, hogy fagyasztott alapanyagból készült...
És még egy kis negatívum: ez a sertésből készült fogás (sajnos nem emlékszem a nevére) úgy tűnt, hogy nem a legfrissebb húsból készült...

Azért ettől függetlenül, az élmények többsége itt még mindig túlnyomórsézt pozitív...

Elérhetőségek:

Cím: Lastekodu 9, 10115 Tallinn
Tel: +372 517 4338
Web: http://newthai.ee/

Nyitvatartás:

Minden nap: 12:00-21:00

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Stand 25 (Budapest)

MBH Snap Action

Brewski Pango IPA